اخبار تابناک

ساخت وبلاگ
شاگردان گواردیولا بعد از بازی درخشان مقابل یوونتوس این بار در بوندس لیگا یک برد دیگر را به دست آوردند.
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میهمان کلن بود که در پایان توانست حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. شاگردان گواردیولا که خستگی در ساق پایشان به دلیل بازی 120 دقیقه ای مقابل یوونتوس مشهود بود در نهایت با تک گل دقیقه 10 لواندوفسکی فاصله خود را با دورتموند کمتر کردند.
بایرن با این پیروزی 69 امتیازی شد و در جایگاه نخست جدول باقی ماند. در حال حاضر دورتموند با 61 امتیاز و هرتابرلین با 45 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند.

نتایج دیگر مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

هامبورگ 1  - هوفن هایم  3

کلن  صفر - بایرن مونیخ  1

هرتابرلین 2 - اینگول اشتادات یک

وردربرمن 1   - ماینز 1

ولفسبورگ 1 - دارمشتات 1


اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:20

بلاتکلیفی مسافران پرواز قشم - تهرانمسافران پرواز قشم - تهران با تاخیر 4 ساعته همچنان در فرودگاه معطلند.ساعت قطعی پرواز قشم به مقصد تهران هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پرواز شماره 4034 شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت چهار بعدازظهر امروز به مقصد تهران پرواز کند پس از گذشت 4 ساعت هنوز بلا تکلیف است.

درباره تاخیر 4 ساعته این پرواز هیچ کدام از مسئولان فرودگاهی پاسخگو نیستند و مسافران همچنان در فرودگاه قشم سرگردانند.

ساعت قطعی پرواز قشم به مقصد تهران هنوز مشخص نیست.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 159 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:20

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،در حمله تروریستی انتحاری استانبول سه ایرانی مجروح شدند که حال هر سه آنان رضایتبخش است. در حمله انتحاری روز شنبه استانبول که پنج کشته و 36 مجروح داشت سه ایرانی مجروح شدند که حال هر سه آنها رضایت بخش است .


خانم ژیلا شریعت علائی یکی از ایرانیانی است که در این حمله انتحاری مجروح شده و هم اکنون در بیمارستان تخصصی حاصکی بستری است و حال وی رضایت بخش اعلام شده است.یک مادر و دختر بچه ایرانی نیز از دیگر زخمی شدگان این حمله انتحاری هستند که در بیمارستان شیشلی بستری هستند .
رئیس بیمارستان شیشلی در گفتگوی تلفنی با خبرنگارخبرگزاری صداوسیما گفت : دختر بچه ایرانی در این انفجار چند خراش سطحی برداشته و مادرش نیز بدلیل شکستگی دست اکنون در اطاق عمل است.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:20

کارلوس کی روش در پیامی نوروزی باستانی را به مردم ایران تبریک گفت.
به گزارش تابناک ورزشی،کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات سال جاری شمسی فرارسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: امیدوارم تمامی روزهای سال جدید ایرانی برای شما و خانواده عزیزتان مسرت بخش و تابنده باشد.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 153 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:13

شاگردان آرسن ونگر در خارج از خانه مقابل اورتون به برتری رسیدند.
به گزارش تابناک ورزشی،تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان تیم اورتون بود که در این مسابقه موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دنی ولبک در دقیقه 7 و الکس آئوبی در دقیقه 42 گل های آرسنال را وارد دروازه اورتون کردند که توپچی‌های لندنی در این مسابقه خارج از خانه 3 امتیاز با ارزش را تصاحب کنند.


اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 158 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:13

کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیامی را در آستانه نوروز برای هواداران تیمش منتشر کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، سید مهدی رحمتی در آخرین ساعات سال 94 پیامی را خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد. در این پیام آمده است:

هواداران عزيز و دوست داشتني
در واپسين ساعات سال ١٣٩٤ هستيم.اگر زنده باشيم به زودي سال جديد را تجربه خواهيم كرد.
فصل جاري را در خرداد ٩٤ با انبوهي از مشكلات به جاي مانده از گذشته شروع كرديم . تيم دير بسته شد.كادر فني فرصتي براي اماده سازي تيم نداشتند . بازيكنان جوان زيادي به ما اضافه شدند . اسكلت تيم تغييرات زيادي پيدا كرد . با هزاران مشكل ، تيم وارد بازيها شد و با لطف خداوند و حمايت هواداران عزيز و تلاش بچه ها نتايج خوبي گرفتيم.ما طبق هدفي كه داشتيم ابتدا براي كسب سهميه به ميدان امديم چرا كه نام استقلال در اسيا خالي بود و بعد از دو سال بايد نام استقلال رو در مسابقات جام قهرمانان اسيا ثبت مي كرديم . همه اركان باشگاه زحمت كشيدند كه امروز فيناليست جام حذفي و يكي از مدعيان اصلي قهرماني ليگ هستيم . در اين مسير سخت كادر مديريتي ، فني و بازيكنان تلاش زيادي داشتند . متاسفانه بازيكني مثل روزبه رو به دليل مصدوميت از دست داديم اما جوانان خوبي داريم كه در كنار با تجربه ها مي توانند دل هواداران رو شاد كنند.تيم امسال جوونه و نياز به حمايت و پشتيباني هواداران دارند.
در سالي كه گذشت خيلي از بزرگان فوتبال رو از دست داديم . مرحوم بهزادي ، مرحوم احدي ، مرحوم هادي نوروزي ، مرحوم غلامحسين مظلومي از جمله درگذشتگان فوتبالي بودند كه دل همه رو غمگين كردند . همچنين منصورخان پورحيدري عزيز كسالت پيدا كرد كه به لطف خدا و دعاي مردم ، روند بهبودي ايشان به خوبي انجام شد و روز به روز بهتر از گذشته هستند .
در سال ٩٥ ، بچه ها براي دفاع از نام استقلال خواهند جنگيد و در گام اول كسب سهميه و در گام هاي بعدي چشم به جامهاي قهرماني خواهيم داشت .
در سال جديد منتظر حمايت همه هواداران عزيز ، نجيب و دوست داشتني هستيم . يا علي

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 151 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:13

انفجار تروریستی، خیایان «استقلال» استانبول را لرزاند و تا کنون 5 کشته و 36 زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش فارس، انفجار انتحاری در خیابان پر ازدحام «استقلال» استانبول و در نزدیکی میدان «تقسیم»، تا کنون 5 کشته و 36 زخمی بر جای گذاشته است. شبکه ان تی وی ترکیه نیز اعلام کرده است در میان زخمی‌ها، اتباعی از ایران، المان و اسرائیل وجود دارد.

انفجار در استانبول 5‌کشته و 36‌زخمی برجاگذاشت
به گفته وزیر بهداشت ترکیه، حال هفت تن از زخمی‌‌ها بسیار وخیم است و 12 تن از زخمی‌ها از اتباع کشورهای دیگر هستند. 5 تن از زخمی‌ها از اتباع رژیم صهیونیستی هستند.

یک مقام ارشد ترکیه‌ای نیز به خبرگزاری رویترز گفته است که گروه پ.ک.ک یا گروههای وابسته به آن عامل این انفجار هستند.

نیروهای پلیس نیز مسیرهای منتهی به مکان انفجار را مسدود کرده‌اند.

انفجار در استانبول 5‌کشته و 36‌زخمی برجاگذاشت

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:08

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از افزایش 25 درصدی تلفات جاده‌ای در این استان خبر داد و گفت: متاسفانه در سه روز اخیر پنج نفر در تصادفات جاده‌ای این استان جان باخته‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی در بازدید سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا از قرارگاه نوروزی استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در استان سمنان اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی در این استان با وجود کاهش محسوس تصادفات خسارتی در محورهای این استان شمار تلفات جاده‌ای و فوتی‌ها در استان سمنان افزایش داشته است.

وی از وقوع 129 فقره تصادف در این استان طی چند روز اخیر خبر داد و افزود: 57 فقره از این تصادفات، همراه با خسارت بودند و این آمار در قیاس با مدت مشابه سال قبل حکایت از کاهش هفت درصدی خسارت‌ها دارد.

سردار قاسمی از وقوع 67 فقره تصادف جرحی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادف جرحی در این استان با افزایش 86 درصدی روبرو بوده است ضمن اینکه 29 فقره از این تصادفات در معابر درون‌شهری و 38 فقره آن در محورهای برون‌شهری بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به وقوع پنج تصادف منجر به فوت در این استان گفت: همه این سوانح منجر به فوت در محورهای برون‌شهری به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس در استان سمنان از به کارگیری بیش از 4000 نیروی پلیس در این طرح خبر داد و افزود: تمامی رده‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی استان سمنان تا 15 فروردین در آماده باش هستند.

وی بر رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران نوروزی و رانندگی با احتیاط تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس راه استان در تمامی محورهای مواصلاتی حضور محسوسی خواهند داشت و با متخلفان حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار قاسمی به استقرار 120 ایستگاه پلیس در محورهای مواصلاتی و شهرستان‌های هشت‌گانه این استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر 50 واحد سیار انتظامی، 460 پلیس تخصصی و راهور شامل150 واحد گشت خودرویی و 100 موتورسوار پلیس در این طرح برای نظم‌بخشی در شهرها و جاده‌ها در ایام نوروز تلاش می‌کنند.

وی همچنین از وجود 110 تیم پلیس راه آشکار و نامحسوس در این استان خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح میزان کنترل وسائل نقلیه در استان سمنان افزایش چشمگیری داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش 30 درصدی کنترل نامحسوس خودروها در محورهای سمنان خبر داد و گفت: همچنین تعدادی از نیروهای پلیس با لباس مبدل از پایانه های مسافری بازدید و وضعیت اتوبوس‌ها و نحوه خدمات دهی به هم وطنان را رصد می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از وقوع 52 فقره سرقت در این استان از آغاز طرح نوروزی خبر داد و گفت: 38 فقره از این سرقت‌ها کشف شده است.

وی از کاهش 25 درصدی وقوع سرقت در سمنان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در چند روز اخیرمیزان کشف سرقت‌ها نیز در استان با افزایش 73 درصدی روبرو بوده که نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ما در نیروی انتظامی است.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:08

برخی منابع خبری از مجروح و مفقود شدن 2 ایرانی در انفجار تروریستی امروز استانبول تا این لحظه خبر می‌دهند.

به گزارش فارس، برخی منابع خبری از مجروح شدن یک نفر ایرانی در انفحار تروریستی امروز استانبول تا این لحظه خبر می‌دهند. این منابع همچنین از مفقود شدن یک ایرانی دیگر در این انفجار تا این لحظه خبر داده‌اند.

بر اثر انفجار انتحاری در خیابان پر ازدحام «استقلال» استانبول و در نزدیکی میدان «تقسیم»، تاکنون 5 کشته و 36 نفر زخمی شده‌اند.

شبکه ان‌تی‌وی ترکیه نیز اعلام کرده است در بین زخمی‌ها، اتباعی از ایران، آلمان و اسرائیل وجود دارد.

به گفته وزیر بهداشت ترکیه، حال هفت تن از زخمی‌‌ها بسیار وخیم است و 12 تن از زخمی‌ها از اتباع کشورهای دیگر هستند. 5 تن از زخمی‌ها از اتباع رژیم صهیونیستی هستند.

یک مقام ارشد ترکیه‌ای نیز به خبرگزاری رویترز گفته است که گروه پ.ک.ک یا گروه‌های وابسته به آن عامل این انفجار هستند.

نیروهای پلیس نیز مسیرهای منتهی به مکان انفجار را مسدود کرده‌اند.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 143 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:08

ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ۱۳۹۵، یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه هر سال یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت 24 روز سی‌ام شهریور به وضعیت سابق برگردانده می‌شود.

بر این اساس، فردا شب که اولین روز فروردین 1395 است، ساعت رسمی کشور یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 147 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:07

مجلس نهم در سالی که گذشت در کنار مصوبات مهم خود مثل طرح برجام، وقایع مهمی مثل استیضاح وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش را نیز پشت سر گذاشت.

در این گزارش به مهمترین مصوبات و وقایع مجلس نهم در سال 94 اشاره شده که در زیر می‌آید:

1. شانزدهم فروردین‌ماه در اولین جلسه علنی مجلس در سال 94 در حالی که تنها سه روز از تفاهم سیاسی ایران و 1+5 در لوزان سوئیس می‌گذشت، اولین واکنش‌ها به این تفاهم در مجلس بروز کرد؛ مهدی کوچک‌زاده با در دست گرفتن پلاکاردی ممنوعیت سلطه بیگانه بر کشور را به موجب قانون اساسی یادآوری کرد و حمید رسایی نیز در اظهاراتی در مورد تفاهم لوزان تشکیک‌هایی را مطرح کرد که البته با واکنش و مخالفت نمایندگان دیگر روبه‌رو شد.

2. هجدهم فروردین ماه محمدجواد ظریف و علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی برای تشریح ابعاد مختلف مذاکرات سوئیس در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شدند، همزمان جمعی از دانشجویان در اعتراض به تفاهم لوازم مقابل مجلس تجمع کردند. ظریف در این جلسه بعد از شنیدن اظهارات نمایندگان به آنها وعده داد که به زودی فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند.

3. نوزدهم فروردین‌ماه اولین واکنش‌ها از مجلس نسبت به آزار دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده بروز کرد و نمایندگان نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهوری برای پیگیری این حادثه نوشتند.

4. بیست و سوم فروردین‌ماه پیکر مرحوم علی‌اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس تشییع شد.

5. بیست و پنجم فروردین محمود واعظی وزیر ارتباطات که برای پاسخگویی به سئوال یک نماینده درباره توسعه باند اینترنت در مجلس حاضر شده بود اولین کارت زرد خود را از مجلس گرفت.

6. دوم اردیبهشت نمایندگان به کلیات استانی شدن انتخابات مجلس رای دادند.

7. ششم اردیبهشت وزیر کشور با حضور در جلسه علنی مجلس در مورد وجود پول‌های کثیف در انتخابات توضیح داد.

8. بیستم اردیبهشت علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه فراکسیون رهروان ولایت با واکنش‌های تند و ارائه طرح‌های غیرکارشناسی سه فوریتی برای توقف مذاکرات هسته‌ای مخالفت کرد.

9. پنجم خردادماه انتخابات هیات رئیسه برای سال پایانی فعالیت مجلس برگزار شد و علی لاریجانی در جایگاه ریاست و محمدرضا باهنر و محمدحسن ابوترابی‌فرد در جایگاه نواب رییس ابقا شدند. در این انتخابات احمدرضا دستغیب جایگزین حسین سبحانی‌نیا و عبدالرضا مصری جایگزین بهروز نعمتی شدند.

10. نوزدهم خردادماه علی جنتی وزیر ارشاد که برای پاسخگویی به سئوال جمعی از نمایندگان درباره محدودیت‌ها در انتشار اخبار کرسنت در مجلس حاضر شده بود دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

11. سی‌ویکم خردادماه مجلس به کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای رای داد.

12. دوم تیرماه نمایندگان طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای را با تعیین شرط برای نتایج مذاکرات هسته‌ای به تصویب رساندند.

13. سوم تیرماه طرح استیضاح فانی در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان به ابقای فانی در وزارت آموزش و پرورش رای دادند.

14. سی‌ام تیرماه محمدجواد ظریف و علی‌اکبر صالحی برای ارائه گزارشی در مورد روند مذاکرات در جلسه علنی مجلس حضور نیافتند. در این جلسه وزیر امور خارجه متن کامل برنامه جامع اقدام مشترک را تقدیم مجلس کرد. در همین جلسه مجلس به تشکیل کمیسیون ویژه برجام رای داد.

15. هجدهم مردادماه علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد که برای پاسخگویی به سئوال مهرداد بذرپاس درباره مالیات اصناف در مجلس حاضر شده بود، برای سومین بار از مجلس کارت زرد گرفت.

16. بیست و هشتم مردادماه کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس تصویب شد. در همین روز ترکیب 15 نفره کمیسیون ویژه برجام نیز تعیین شد.

17. چهارم شهریورماه مجلس به طرح ممنوعیت بکارگیری افراد بازخرید یا بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی رای داد.

18. سی‌ویکم شهریورماه علی ربیعی که برای پاسخ به سئوال فاطمه آلیا درباره عدم توجه به معلولان در مجلس حاضر شده بود دومین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرد.

19. پنجم مهرماه نمایندگان در جلسه غیرعلنی با حضور وزیر ارشاد، وزیر کشور و معاون وزیر خارجه فاجعه منا را مورد بررسی قرار دادند. در همین روز نمایندگان با صدور بیانیه‌ای خواستار تعیین گروه حقیقت‌یاب برای روشن شدن علت این فاجعه شدند.

20. هفتم مهرماه محمود گودرزی وزیر ورزش که برای پاسخگویی به سئوال نماینده ایلام درباره فساد در ورزش در مجلس حضور یافته بود از مجلس کارت زرد گرفت.

21. هشتم مهرماه بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در ابتدای جلسه علنی مجلس با فریادهای خود به دست دادن ظریف با باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و همفکران وی نیز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» با او همراهی کردند.

22. دوازدهم مهرماه گزارش کمیسیون ویژه برجام در حالی که مورد اعتراض چند تن از اعضای این کمیسیون قرار گرفته بود در صحن علنی مجلس قرائت شد. در همین روز نمایندگان به یک فوریت طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام رای دادند.

23. چهاردهم مهرماه محمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس استیضاح شد و نهایتا مجلس به ابقای آخوندی در وزارت راه رای داد.

24. نوزدهم مهرماه نمایندگان کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام را به تصویب رساندند؛ مصوبه‌ای که مخالفت دلواپسان مجلس را به همراه داشت. در این جلسه علی اکبر صالحی در سخنانی گفت که از سوی یکی از نمایندگان تهدید به مرگ شده و به او گفته‌اند «روی تو سیمان می‌ریزیم و تو را دفن می‌کنیم». موضوعی که از سوی روح‌الله حسینیان نماینده تهران عنوان شده بود.

25. بیست و یکم مهرماه نمایندگان مجلس جزئیات طرح برجام را در کمترین زمان ممکن و با حداقل حاشیه به تصویب رساندند.

26. بیست و دوم مهرماه نمایندگان موادی از قانون انتخابات مجلس را اصلاح و مقرر کردند که نامزدهای انتخابات مجلس برای پیروزی در مرحله دوم نیازمند بیست درصد کل آرا هستند. این در حالیست که پیش از آن شرط پیروزی در مرحله اول انتخابات کسب حداقل 25 درصد آرای کل بود.

27. یازدهم آبان مجلس به کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده رای داد.

28. شانزدهم آذر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت که برای پاسخ به سئوال حمید رسایی در مجلس حاضر شده بود سومین کارت زردش را از مجلس گرفت.

29. سی‌ام آذرماه علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که برای پاسخگویی به سوال یک نماینده در مجلس حاضر شده بود از مجلس کارت زرد گرفت.

30. بیست و هفتم دی‌ماه تنها چند ساعت پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها رئیس‌جمهور به همراه وزیر خارجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مجلس حاضر شد و لوایح بودجه و برنامه ششم را تقدیم مجلس کرد.

31. بیست و هشتم دی‌ماه علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که برای پاسخگویی به سئوال نماینده زابل در مجلس حضور یافته بود از مجلس کارت زرد گرفت.

32. بیست و نهم دی‌ماه نمایندگان با کلیات طرح جرم سیاسی موافقت کردند.

33. پنجم بهمن‌ماه نمایندگان مجلس با لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی مخالفت کردند.

34. سیزدهم بهمن‌ماه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور در جلسه علنی مجلس جزئیات قراردادهای خرید ایرباس را برای نمایندگان تشریح کرد.

35. هجدهم اسفندماه نمایندگان به تمدید یک‌ساله برنامه پنجم توسعه تا پایان سال 95 رای دادند.

36. بیست و چهارم اسفندماه نمایندگان مجلس با دو فوریت و کلیات پرداخت تن‌خواه دو ماهه به دولت در سال 95 موافقت کردند و یک روز بعد در آخرین روز کاری مجلس در سال 94 لایحه دو دوازدهم بودجه 95 را به تصویب رساندند.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 155 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:07

خودروسازی‌ها در حال کوک کردن ساز برای افزایش قیمت‌ها هستند؟چند صد کیلو فولاد، کمی آلمینیوم، مقداری مس و چند کیلو مواد پلیمری، مواد اولیه و اصلی تولید خودرو به شمار می آید. در سال های گذشته، افزایش ناگهانی بهای ارز و همچنین، تحریم‌ها باعث شد تا قیمت این مواد همچون سایر اقلام افزایش یابد و بهانه ای شود که این افزایش‌ها، قیمت خودرو را تا سه برابر افزایش دهد.

به گزارش «تابناک»، در آن زمان، مدیران خودروسازی‌ها با دستمایه قرار دادن قیمت مواد اولیه، بهای خودرو‌های تولید داخل را به صورت چشمگیری افزایش دادند و تا به امروز نیز بر این سیاست پافشاری کرده اند؛ این چند صد کیلو آهن چند سال پیش آنقدر‌ها هم گران نبود، ولی نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازی‌ها با علم کردن قیمت نفت، فولاد و مس، خودرو را در مدار تغییر قیمت قرار داد و هرگز هم کوتاه نیامد.

اما امسال و به ویژه از آغاز سال 94، نفت، ارز، فولاد و هر آنچه در آشپزخانه خودرو‌ها برای تولید خودرو یافت می شد، ارزان شد.

به گفته بهرامی، عضو انجمن تولیدکننده‌های فولاد در کشور، قیمت خودرو در حال حاضر روز به روز در حال ارزان تر شدن است. در آن زمان، بهای فولاد حدود 500 دلار بود، ولی اکنون از نصف این میزان هم کمتر فروخته می شود.

پیام کهتری، کارشناس حوزه نفت نیز نظر مشابهی در خصوص مواد پلیمری دارد. به گفته وی، این مواد از 40 تا 50 درصد افت قیمت داشته اند. قیمت مس و آلومینیوم و سایر مواد نیز به همین شکل کاهش پیدا کرده است.

به گفته دبیر انجمن خودروسازی‌ها، مواد اولیه تعیین کننده 80 درصد قیمت خودروست که قیمت اصلی ترین این مواد اکنون کمتر از نصف قیمت چند سال پیش است. از سوی دیگر، موانع دیگری مانند بهای ارز و یورو ـ که اصلی ترین ارز مورد استفاده در خودروسازی است ـ نیز از اسفند 92 تا 93 بیش از 10 درصد کاهش پیدا کرده است.

با این حساب، همه موانع خودروسازی‌ها با کارهایی که در دو سال گذشته انجام گرفته، رفع شده و علاوه بر این، پنجره‌های جدیدی در تولیدات جدید و صادرات برای خودرو سازان کشور باز شده است و دیگر بهانه ای برای بالا ماندن قیمت خودرو نیست.

اما نکته جالب این است که انجمن خودروسازی‌های کشور در حال تدارک فضای مناسب برای افزایش قیمت خودروست، این تقاضا برای افزایش قیمت خودرو و کاهش موارد اولیه از دید نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک علت بیشتر نمی تواند داشته باشد و آن اینکه تولیدات خودرو داخلی در بازار یکه تازی می کنند و بی رقیب مانده اند.

بهروز نعمتی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این خصوص می گوید: بازار خودرو بازار یک طرفه ای است که هیچ رقیبی ندارد، متأسفانه خودرو‌های ما نه قیمت مناسبی دارند و نه کیفیت خوبی. مگر یک تن خودرو چقدر می تواند قیمت داشته باشد که این همه قیمت روی آن گذشته اند.

نعمتی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی خوب است اما باید شرایطی ایجاد شود که مردم از آن راضی شوند، گفت: خودروسازان ما تحت حمایت‌های بی چون و چرای دولت قرار گرفته اند. خودروساز به دلیل بی کیفیت بودن محصولات نمی تواند خودرو خود را بفروشد، دولت وام برای آن جور کرده و مستقیم دست در جیب مردم می کنند.

وی گفت: حمایت از تولید کننده هم حد و مرزی دارد. نمی شود دست در جیب مردم کرد، قیمت واقعی خودرو حداقل باید 25 درصد ارزان تر از این میزان باشد؛ مثلا قیمت پرایدی که امروز در بازار عرضه می شود، حداکثر باید به 15 میلیون تومان برسد.

با این حال، خودروسازی‌ها بی توجه به این موضوع و با تکیه بر امداد‌های دولتی نه تنها به فکر کاهش قیمت‌ها نیستند، بلکه در کوک کردن ساز خود برای نواختن آهنگ افزایش قیمت‌ها نیز هستند.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 173 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:07

سفر به دنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

کد خبر: ۵۷۵۸۱۰

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 150 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:58

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز از تعطیل شدن 6 رستوران بین راهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بازدید از رستوران‌های بین راهی در محور کرج -چالوس توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت گشت تعزیرات بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از نحوه پخت و تهیه غذا بازرسی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس 6 واحد به دلیل غیربهداشتی بودن محصولات و مواد اولیه پخت غذا برابر دستور پلیس اماکن تعطیل شدند.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان عنوان کرد: کالا جهت آزمایشات اولیه به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد و پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه تعزیرات ارجاع شد.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 142 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:58

درآمدهای ۱ تا ۱۵ میلیونی شغل های عیدانه در روزهای آخر سال نمود بیشتری دارد،عمراین کسب درآمد کوتاه اما سودش زیاد است. دستفروشی به این شکل با این میزان سود مختص روزهای پایان سال است. روزهایی مثل همین امروز.

به گزارش تسنیم، روزهای آخر اسفند مردم با انگیزه خرید عید و نوکردن جامه و خانه خود به بازار می‌رود و این افزایش تقاضا بازار دستفروشان را داغ داغ می‌کند تا جایی که پیاده‌روها پول ساز شده اند.

در میان دستفروشان همه قشری مشاهده می‌شود. پیر، جوان، نوجوان و مرد و زن هستند که در روزهای پایان سال دست به کسب درآمد از راه دست فروشی زده‌اند. دستفروشان چند دسته هستند، ازکسانی که اجناس دیگران را می‌فروشند و به صورت درصدی مزد می‌گیرند تا مغازه‌دارانی که برای آب‌کردن جنس‌های درجه‌چندم خود مجبور می‌شوند کسی را مأمور فروش اجناس به صورت دست‌فروشی کنند. در میان دست‌فروشان، کسانی هستند که سال‌هاست به این کار مشغول‌اند و به‌عنوان شغل به دست‌فروشی نگاه می‌کنند و کسانی نیز هستند که به یک‌باره و با بازی روزگار به این ورطه افتاده‌اند. براساس اظهارات اغلب دست‌فروشان، درآمدهای روزمره دست‌فروشی کفایت زندگی روزمره آنها را می‌دهد؛ البته به شرطی که مأموران شهرداری، کسب‌وکارشان را مختل نکنند.

اجناس دستفروشان از لباس و آجیل و دیگر نیازهای شب عید مردم گرفته تا کیف های مسافرتی، زیور آلات بدلی، حوله و دمپایی و... است. بهتر بخواهیم بگوییم بازار شب عید در 3 تا 4روز پایانی سال بهترین فرصت برای کسب درآمد است.

عمر این کسب درآمد کوتاه اما سودش زیاد است. دستفروشی به این شکل با این میزان سود مختص روزهای پایان سال است. روزهایی مثل همین امروز.

همین امروز اگر سری به خیابان‌ها و کوچه های اطراف بیندازی خواهی دید که مردم با هیاهو برای شهر عید خرید می‌کنند و شهر از هیاهو، رنگ و سر و صدا جان دوباره گرفته است. بساط هفت سین سبزه، سمنو،شمع،سنجد، سکه های تزئینی، گلدان،سیر،... پهن است و ناخودآگاه نیازهای کاذب برای مردم ایجاد می‌کند. ماهی که یکی از نیازهای سفره هفت سین ایرانیان است پرسودترین کالای بازار است. طبق آمار هرساله بیش از 60 میلیون ماهی قرمز فروخته می‌شود که یک گردش مالی چند صد میلیاردی را تنها در طول یک‌ماه به‌همراه دارد. زمانی که ناخواسته جلوی بساط دستفروشان که بهانه نوروز سفره اجناس فروشی خود را پهن کرده‌اند می‌رویم به راحتی دست و پایمان سست می‌شود و دل دل می کنیم تا از اجناس پهن شده روی زمین خرید کنیم.

اما در میان درآمدها متفاوت است. از یک میلیون تومان گرفته تا 15میلیون تومان. شغل‌هایی که در روزهای آخر سال ظهور می کنند با وجود نداشتن بیمه و اثر ثابت و دائمی اما سودهای آنچنانی برای صاحبان خود دارند، آنقدر که برخی را وسوسه می‌کند شغل‌های ثابت خود را برای چند هفته کنار گذاشته و کنار خیابان بساط کنند و سود بازار شب عید را از دست ندهند. دستفروشی در خیابان‌های بالا شهر تهران درآمد بسیار بیشتری دارند چرا که متناسب با منطقه ای که بساط کاسبی پهن می‌شود، سود دریافت می کنند. در این گیر و دار گاهی برخی جنس‌ها با 10 برابر قیمت هم به فروش می‌رسد.

*90درصد دستفروشان در بازار شب عید ظهور می‌کنند

به گفته عبداللهی، معاون شهری خدمات شهرداری ، با نزدیک شدن به عید نوروز دستفروشان از نقاط مختلف کشور به پایتخت می آیند و از کل دستفروشان تنها 10 درصد آنها مستحق هستند و بیش از 90 درصد از این افراد جزو تولیدکنندگان هستند که در قالب تیم و گروه های بزرگ اقدام به بساط گستری می کنند .

* دستفروشی و نابودی اقتصاد

هرچند به اعتقاد حمید حاج اسماعیلی دستفروشان هم بیکار هستند، اما وضعیت فعلی و رواج نرخ بیکاری در کشور حاکی از این است که دستفروشی هم بیکاری محسوب می‌شود. اما حاج اسماعیلی علت اصلی نابسامانی در بازار کار را علت اصلی گسترش بی سابقه دستفروشی در بازار کار می داند و می‌گوید:هرچقدر بازار کار رسمی کشور تحت فشار قرار دارد، بازار غیررسمی و واسطه گری در ایران رونق دارد و افراد از فعالیت در این بخش‌ها سود می برند.

این کارشناس بازار کار معتقد است که مشکلات موجود در سیستم توزیع از دیگر مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد و ادامه می‌دهد: از آنجایی که دستفروشان معمولاً کالاها و اجناس را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار رسمی به دست مردم می‌رسانند و این مسئله باعث گرایش مردم به آنها و در نتیجه سودآور شدن دستفروشی شده است.

حاج اسماعیلی می‌گوید:دولت باید برای هدایت کردن کارجویان به سمت بازارهای کار رسمی کشور برنامه ریزی داشته باشد. دستفروشی برای افراد درآمدهایی را به همراه دارد اما به دلیل نبود هیچ گونه حمایت اجتماعی، باید دستفروشان را جزو بیکاران و افراد فاقد شغل تلقی کرد.

این کارشناس بازار کار در بیان راه‌کارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان می افزاید: دولت با راه اندازی بازارچه هایی تحت نظارت باید دستفروشی را سر و سامان دهد و کاری کند که فعالیت های غیر رسمی اقتصاد به سمت بازار کار رسمی پیش رود.

وی با اعتقاد بر اینکه گسترش دستفروشی به معنی نابودی بنگاه‌های اقتصادی است گفت: دستفروشان بنگاه‌ها را نابود نمی‌کنند بلکه فضای اقتصادی کشور اگر به سمت دلالی، واسطه گری و استفاده از رانت و مسائلی از این دست بروند نشان دهنده عدم فعالیت بنگاه های اقتصادی است.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 142 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:58

دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز ۲۱ مارس ۲۰۱۶ برابر با ۲ فروردین ۱۳۹۵ خواستار اشاعه پیام اساسی نوروز یعنی امید و تجدید حیات در سراسر جهان شد.

به گزارش تسنیم، متن کامل پیام بان کی مون به شرح زیر است:

اینجانب با خرسندی بسیاربهترین شادباش هایم را به مناسبت نوروزی فرخنده به تمامی آنانی تقدیم دارم که این روز را در سراسر گیتی جشن می گیرند، همچنین به افراد بسیار دیگری که می توانند از این میراث فرهنگی غنی بهره مند گردند.

نوروز سنتی باستانی با مناسبت امروزی است. روح دوستی، همبستگی و احترام به محیط زیست طبیعی نوروز  قویا با ارزش های سازمان ملل متحد منطبق است.

صد ها میلیون انسانی که در سراسر جهان این سنت را گرامی می دارند، نماینده طیف گسترده تجربه انسان هستند. سنت های آنان به گونه ای غنی متنوع است به شیوه ای که   بافته ای از جلوه ها و نماد های فرهنگی را ارائه می دهد.

جشن های بیشمار نوروز در جهان ما، احترام مشترک برای تجدید حیاتی است که از اعتدال بهاری سرچشمه گرفته است. تمامی مردم می‌توانند از این حس امکان تازگی الهام گیرند.‌نوروزاز مرز های ملی، تقسیمات مذهبی و سایر تفاوت ها فراتر رفته  و جوامع را با    پیوند‌های حسن نیت متحد می‌کند.

چنین هدف مشترکی می تواند به صعود انسانیت در این لحظه در تاریخ کمک کند.

ما هم اکنون در نخستین سال از دستور کار توسعه پایدار 2030 قرار داریم که دیدگاه  ما برای زندگی با منزلت برای همه مردم است. همچنین این نخستین سال برای توافق تاریخی پاریس در باره تغییرات اقلیمی است که دارای توان بالقوه زیادی برای شروع آینده ای نوین است.

در عین حال درگیری، تبعیض و سایرنقض حقوق بشر همواره هزینه زیادی  دارند. در حالیکه باید منشا ایجاد  مشکلات را از بین برد، باید با اقدام دلسوزانه به این رنج ها پاسخ  داد. با تمرکز بر روابط خوب، نظارت زیست محیطی و صلح پایدار، نوروز مناسبتی است برای تقویت تصمیم ما جهت اینکه هیچکس در سفر ما به سوی آینده ای بهتر عقب نماند.

اجازه دهید همه مردمی که نوروز را جشن می گیرند  قادر سازیم که آن را  با شادی و با معنا جشن گیرند و اجازه دهید این پیام اساسی  نوروز یعنی  امید و تجدید حیات در سراسر جهان را اشاعه دهیم.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 159 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:54

باران سیل آسیا در مناطق وسیعی از جنوب، مرکز و شمال پاکستان در حدود 10 روز گذشته، علاوه بر وارد کردن خسارات فراوان، تاکنون جان حدود 70 نفر را گرفته است.

ایالت های بلوچستان در جنوب غرب، خیبرپختونخوا در شمال غرب، مناطق قبایلی این کشور در شمال غرب پاکستان و منطقه کشمیر آزاد در شمال این کشور متحمل بیشترین خسارات شده و تمام قربانیان بارندگی های شدید اخیر نیز از ساکنان این مناطق بوده اند.

تعداد زیادی از واحدهای مسکونی فاقد استحکام به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها، براثر شدت باران تخریب شده و تعدادی از راه ها و محورهای ارتباطی خسارات زیادی دیده است.
مناطق وسیعی از پاکستان از حدود 10 روز پیش شاهد بارش شدید باران بود.

تابستان سال جاری نیز بارش شدید باران های موسمی در مناطق مختلف پاکستان، حدود یکصد کشته برجا گذاشت.

اگرچه هنوز فصل بارش باران های موسمی شدید در پاکستان شروع نشده، ولی به دلیل ضعیف بودن زیرساخت ها به ویژه در مناطق محروم این کشور، باران های شدید در فصل های مختلف معمولا با خسارات و تلفات همراه است.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 161 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:54

در حالی که ماجرای اپل و اف بی آی بر سر رمز گشایی آیفون همچنان ادامه دارد این ماجرا حاشیه های خاص خود را نیز به دنبال آورده است. یکی از این حاشیه ها این است که اکنون بسیاری از کاربران در مورد امنیت گذرواژه های خود احساس نگرانی میکنند و در نتیجه میزان امن بودن این گذرواژه ها حائز اهمیت شده است.

به گزارش «تابناک» هنوز اپل بر سر رمزگشایی از آیفون عامل تروریستی سن برناردینو مقاومت میکند و این مقاومت اپل منجر به آن شده است که این مسئله تبدیل به یک مسئله حاد و در سطح جهانی شود. ورود باراک اوباما به این موضوع حاکی از شدت و درجه اهمیت آن است، و جالب آن که رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در اولین موضع گیری در مورد این جریان از اپل و البته سایر شرکت ها درخواست کرد که بر سر موضوعات خاص مانند این با مسئولان امنیتی همکاری کنند.

گذرواژه شما طی چند سال رمزگشایی خواهد شد؟

اما صرف نظر از اصل این ماجرا و این که در نهایت به کجا ختم خواهد شد، حاشیه هایی که همراه آن مطرح شده نیز دست کمی از دعوای اپل و اف بی آی ندارد. اکنون تقریبا برای همه کاربران موضوع امنیت گذرواژه ها تبدیل به یک موضوع جدی شده است و در نتیجه دانستن این موضوع که گذرواژه های ما تا چه حد در برابر رمزگشایی مقاومت دارند، میتواند در نوع خود موضوعی جالب توجه باشد.

در همین راستا نشریه Fortune در مطلبی به همین مسئله پرداخته است و اقدام به معرفی ابزاری کرده که به وسیله آن میتوانید با وارد کردن یک گذرواژه از میزان امنیت آن و زمانی که برای رمزگشایی از آن لازم است، آگاه شوید.

در واقع مطلب این نشریه به شکلی جالب توجه شرایطی را در نظر گرفته است که طی آن اپل ناچار شده باشد یک حفره امنیتی برای نهاد های اطلاعاتی نظیر اف بی آی باز بگذارد. در این صورت اف بی آی چه مدت زمان نیاز دارد تا گذرواژه گوشی هوشمند شما را هک و رمزگشایی کند؟

گذرواژه شما طی چند سال رمزگشایی خواهد شد؟

برای استفاده از این ابزار و تست میزان امنیت گذرواژه های خود میتوانید به این آدرس مراجعه کنید. البته به خاطر داشته باشید که خود این نشریه توصیه کرده است که از ورود گذرواژه های اصلی خود در این ابزار به دلیل ملاحظات امنیتی خودداری کنید. اما و به هر شکل میتوانید با این ابزار میزان امنیت گذرواژه های مختلف ار آزمون کنید.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 163 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:54

وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

به گزارش فارس، «کمال خرازی» وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 137 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:46

سرپرست دادسرای جنایی گفت: یکی از حادثه‌دیدگان انفجار روز چهارشنبه بازار تهران امروز صبح در بیمارستان سینا فوت کرد.

به گزارش فارس، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی با اعلام این خبر گفت: یک خانم 44 ساله که جزو مصدومان حادثه انفجار روز چهارشنبه در بازار تهران بود، امروز فوت کرد.

وی افزود: این خانم که در بیمارستان سینا بستری بود، از ناحیه دست، پا و شکم دچار جراحت شدید شده بود که در نهایت صبح امروز فوت کرد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد:‌ پرونده فوت این خانم با عنوان قتل در دادسرای امور جنایی مفتوح شده و دستورات لازم به پزشکی قانونی برای کالبدشکافی، تعیین علت مرگ و سایر اقدامات قضایی صادر شده است.

به گزارش فارس، در روز چهارشنبه در بازار تهران در یک پاساژ سه طبقه طلا انفجاری رخ داد که طی آن 39 نفر از شهروندان مصدوم شدند.

سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر همان روز در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شواهدی وجود دارد که وجود مواد منفجره را منتفی می‌کند و علت حادثه به احتمال زیاد مواد شیمیایی خواهد بود.

همان شب سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه احتمالاً مواد محترقه به جا مانده از مراسم چهارشنبه آخر سال باعث وقوع این حادثه شده است، گفت: یک نفر مظنون در این پرونده با دستور قضایی بازداشت شده است.

اخبار تابناک...
ما را در سایت اخبار تابناک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی newstabnak بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:46